Strona 2 z 3

Re: ISEKI TM 3185 Robson Wawa 1 przegląd serwisowy

: 04 cze 2016, 12:56
autor: piotrbpm
Taki serwis to skarb...:) Z drugiej strony mogli by się pofatygować i sami wymienić ,a i masz szczęście że nie zabierają starego do weryfikacji z jakiej przyczyny powstało uszkodzenie .

Re: ISEKI TM 3185 Robson Wawa 1 przegląd serwisowy

: 04 cze 2016, 13:43
autor: TooSlow
Byłem dzisiaj oglądać Kubotę. Nie zwracałem uwagi na aspekt techniczny drążków. Dopiero po Twoich przygodach się tym zainteresowałem. Na pocieszenie - Kubota podobnie jak Iseki ma końcówki spawane. Pewnie producent ten sam :)

Tak więc kolejny argument za tym, że - jak to ujął jeden ze sprzedawców - Kubota, Iseki, John Deere to jak wybór między BMW, Mercedesem a Audi.

Re: ISEKI TM 3185 Robson Wawa 1 przegląd serwisowy

: 27 lis 2016, 18:29
autor: RobsonWawa
No cóż na liczniku pojawiło się 250 mth , a to znaczy kolejny serwis olejowy,
więc tym razem odstawiłem traktorek na przegląd do dealera.
Pojawiły się : drobny przeciek na dolnej prawej krawędzi tylnego mostu,
a do tego wsteczny zaczął strajkować , czasem nie wchodzi , a innym razem wyskakuje.
A jeszcze małe sprostowanie , jakiś miesiąc temu dealer poprosił mnie
o odesłanie do Iseki DE (na ich koszt) uszkodzonego drążka o którym pisałem wcześniej .
Tak , że nici z przerobienia go na wymienne końcówki :-(

Re: ISEKI TM 3185 Robson Wawa 1 przegląd serwisowy

: 28 lis 2016, 10:04
autor: marekspectra
RobsonWawa pisze:..
A jeszcze małe sprostowanie , jakiś miesiąc temu dealer poprosił mnie
o odesłanie do Iseki DE (na ich koszt) uszkodzonego drążka o którym pisałem wcześniej .
Tak , że nici z przerobienia go na wymienne końcówki :-(
Tak mie się wydawało , że nie zostawią tej sprawy samej sobie :) Drążek poszedł do fabryki, albo instytucji badawczej, która określi przyczyny uszkodzenia. jesli to wada materiałowa /montażowa/konstrukcyjna etc będzie to uwzględniane przy kolejnych konstrukcjach. Podobną metodologię stosuje Kubota, z tym że delegowani pracownicy odwiedzają użytkowników notując ich spostrzeżenia z ekspolatacji maszyn Kubota. Zdaje sie że w tym roku jeździł rodowity Japończyk :)

Re: ISEKI TM 3185 Robson Wawa 1 przegląd serwisowy

: 09 gru 2016, 18:56
autor: RobsonWawa
No cóż , mój Iseki rozgościł się w serwisie i nie za bardzo myśli wracać do garażu.
Interwencji wymagał prawy karter przy tylnej osi. Rozebrany, uszczelniony i ponownie złożony.
Wymieniona szpilka w tym samym karterze , a to z powodu drobnego błędu konstrukcyjnego.
Ramię dolne podnośnika w niektórych położeniach zaczepia o nakrętkę na tej szpilce i powoduje jej odkręcanie i
niszczenie gwintu. Po prostu brakuje 5 mm odstępu między ramieniem a szpilką. Po lewej jest analogiczny problem
ale jeszcze się nie ujawnił. Widocznie ma znaczenie że bardziej skręcam prawy napinacz.
Jak dostanę maluszka to wrzucę fotki.
Okazało się , że do wymiany został zakwalifikowany zespół wodzików skrzyni biegów , serwis czeka na nowy z DE.
Nie powiem żeby to dobrze wróżyło na przyszłość. ale pocieszam się że lepiej aby psuło się teraz niż po gwarancji :-(
Potwierdza to tylko tezę, że kiedyś budowano solidniej :-)

Re: ISEKI TM 3185 Robson Wawa 1 przegląd serwisowy

: 09 gru 2016, 19:24
autor: Szam
Źle to widzę, 250 mth tylko, i tyle uszkodzeń :!: . Wyjdzie na to, że 5 lat po gwarancji i na złom z traktorkiem trzeba będzie jechać.
Chyba odechciało mi się poszukiwania nowszych serii ładnych traktorków.

Re: ISEKI TM 3185 Robson Wawa 2 przegląd serwisowy

: 26 lut 2017, 16:32
autor: RobsonWawa
Po powrocie z ferii zimowych serwis zaprosił mnie na odbiór mojego Iseki.
Do zrobienia był przegląd przy 250 mth i naprawa gwarancyjna.
Nie było żadnego problemu wynikającego z faktu , że pierwszy przegląd robiłem samodzielnie.
Nie powiem trochę czasu traktorek u nich przestał. Ale było to na wskutek mojej zgody na taki przestój.
Musieli czekać na wyprodukowanie nowych części bo dopatrzyli się jakiegoś błędu w dużej ich partii .
Teraz stoi w garażu i czeka na swoją pierwszą w tym roku pracę.
Jedno muszę powiedzieć o serwisie, przez cały czas byli ze mną w kontakcie,
traktorek stał w zamkniętym ogrzewanym pomieszczeniu,
dostałem idealnie umyty i wypucowany.
Wszystkie punkty przesmarowane i szok zatankowany do pełna !
Koszt przeglądu 825 zł
Z informacji uzyskanej w serwisie - trwa akcja serwisowa dla tego modelu w związku z problemem skrzyni.
A tu fotka wykonana w serwisie w trakcie naprawy.
Obrazek

Re: ISEKI TM 3185 Robson Wawa 1 przegląd serwisowy

: 26 lut 2017, 17:19
autor: amigorm1976
Jestem pod wrażeniem działania serwisu, widzę że powoli Europa dociera i do nas.
Życzę oby tak dalej, tylko przeglądy .

Re: ISEKI TM 3185 Robson Wawa 1 przegląd serwisowy

: 26 lut 2017, 17:42
autor: piotrbpm
amigorm1976 pisze:Jestem pod wrażeniem działania serwisu, widzę że powoli Europa dociera i do nas.
Życzę oby tak dalej, tylko przeglądy .
Może będę złośliwy ale ... Pod wrażeniem że do nowego ciągnika ...
,,Musieli czekać na wyprodukowanie nowych części bo dopatrzyli się jakiegoś błędu w dużej ich partii "
Części do nowych ciągników powinny być na półkach i czekać na swoją kolej .
Traktorek sporo stał więc nie wiem czy trzeba być pod wrażeniem czy zastanowić się jak serwis traktuje klienta (Polaka).
Inna sprawa że sytuacja np w Niemczech zrobiona była by od ręki(wiem co mówię) .W zamian powinni dać jakiś gratis np przegląd na koszt serwisu itp .
Wiem że Ci się nie spieszyło ale było im to tylko na rękę .

Re: ISEKI TM 3185 Robson Wawa 1 przegląd serwisowy

: 26 lut 2017, 18:25
autor: RobsonWawa
Wszystko się zgadza z jednym ale , traktoki nowe więc i problem swieży. W DE leżały części zapasowe ale z tej samej partii.
Miałem w serwisie do wyboru 2 wyjścia , jedno to szybka naprawa z wykorzystaniem stanu magazynowego (w Niemczech)
ale na stanie były tylko podzespoły z tej samej partii która była zamontowana u mnie i ponowna ich wymiana po
wyprodukowaniu nowej partii wolnej od wady ( wszystko w ramach gwarancji) . Albo tak jak zdecydowałem poczekać i od razu założyć nowe wolne od wad części. I takie przedstawienie sprawy klientowi uważam za właściwe. Niemcy też mieli te same 2 warianty do wyboru.
A mogli mi też naprawić traktorek szybko bez informowania o problemie i za rok musiał bym już zapłacić za ponowną naprawę.
Jak pisałem w tej chwili Iseki wiedząc o problemie zapraszają właścicieli traktorków na akcję serwisową , a to świadczy raczej na ich korzyść. Wiadomo że w nowym sprzęcie takie coś nie powinno się zdarzyć ale jak już się zdarzyło to jako klient jestem zadowolony
z reakcji i działania firmy.
Z innymi bywa gorzej. Kiedyś Mercedes polemizował ze mną , że za ząbkowanie opon w moim aucie wersja Brabus odpowiedzialny jest kierowca podczas gdy sam Brabus DE opisywał, że nie może sobie poradzić z problemem ząbkowania.
W standardowych wersjach modelu problemu nie było więc nie powinno być i w mojej . Co tam że więcej mocy i inne zawieszenie !
Takie tam przerzucanie się opiniami biegłych bez szacunku dla klienta.