dziś wykonałem 1 przegląd serwisowy po 50 mtg .
Przedstawiciel Iseki wyraził zgodę na samodzielne wykonanie przeglądu.
Wymieniłem wszystkie oleje i filtry i pewne zaskoczenie.
Zarówno olej silnikowy jak i przekładniowy w skrzyni , mostach tylnym i przednim wyglądał na
przepracowany. Chyba producent wie co robi nakazując wymianę po pierwszych 50 mtg.
Filtr oleju kupiony u dilera okazał się mniejszy od tego z fabrycznego z pierwszego montażu. Koszty :
Filtr oleju 45zł
Filtr paliwa 125 zł
Filtr powietrza 220 zł
Olej silnikowy SAE 10W30 3l 100zł
Olej przekładniowy p. osi SHELL SPIRAX S4G 3L 100 zł
Olej przekładniowy SHELL SPIRAX S4 TXM 20 L 345 zł wlane 14 litrów
Razem 935 zł- koszt materiałów z czego zostało mi 6 l S4 TXM
Do tego przesmarowane wszystkie punkty kalamitkowe.
Zdjąłem podkładkę pod tablicę rej. a w jej miejsce zamocowałem
trójkąt wyróżniający maszyny wolnobieżne.
Przy okazji stwierdziłem , że dodatkowe gniazda hydrauliki
wymagają wymiany bo jakiś debil w serwisie Iseki pomocował eurozłącza za pomocą nypli
uszczelniając je na profilu montażowym uszczelkami miedzianymi.
Gniazda Euro z długim gwintem już zamówione
