Yanmar FX28D
: 02 lut 2014, 20:23
WITAM JESTEM TU NOWY I CHCE SIE PODZIELIĆ POSTRZEŻENIAMI I PROPLEMAMI,NIE DAWNO ZAKUPIŁEM TROSZKE MALO ZADBANEGO YANMAR FX28D ,Z WIEDZĄ ZE NIE JEST IDEALNY ,MA WYSŁUŻONE USZCZELNIACZE WYCIEKI POD MISKĄ OLEJU I NA SIŁOWNIKACH LECZ BYŁEM TEGO ŚWIADOMY .PIERWSZE PROBLEMY KTÓRE SIE ZACZELY TO ZAGINEŁY ŚWIATŁ I NIE MOGE ZNALEŚĆ PRZYCZYNY (POPRZEDNI WŁAŚCICIEL ZAŁOŻYL UŻYWANY ALTERNATOR ,GDZIE ORGINALNY MA REGULATOR NAPIECIA ZAMONTOWANY POD BAKIEM PALIWA I ZOSTAŁ ODŁONCZONY GDY PRZEZ PRZYPADEK CIEKAWOŚĆ SZWAGRA WPIOŁ SPOWROTEM NA CHWILE KOSTKE DO REGULATORA KTÓRA JAK BY ROBIŁA ZWARCIE BO 1 SEKUCIE LETKIE ZAISKRZENIE I ZNIKŁY ŚWIATŁA I ZOSTAŁA WYPIENTA Z POWROTEM ,NIE WIEM CZY REGULATOR PADNIETY CZY TO ZE NIE MOŻE BYĆ DWUCH REGULATORÓW NAPIECIA JESLI JEST ON PRZY ALTERNATORZE ),SPRAWDZONE BEZPIECZNIKI KTÓRE SĄ OD STRONY ROZRUSZNIKA I POKAZUJĄ ŻĘ SĄ DOBRE A ŚWIATEŁ JAK NIEMA TO NIEMA CZY MOGO BYĆ JESZCZE GDZIEŚ INDZIEJ!!!??,PRZY SZWANKOWANIU ROZRUSZNIKA ZOSTAŁ ON WYJENTY I JAK SIE OKAZALO NA KOLE ZAMACHOWYM POJAWIŁ SIE OLEJ I W TEN SPOSUB DOSTAŁ SIE DO ŚRODKA I OLEJ ZAKŁUCIŁ PRACE PO WYCZYSZCZENIU ROZRUSZNIKA DZIAŁA POPRAWNIE ALE MARTWI MIE FAKT OLEJU I SĄDZ ZE POSZŁY SIMERINGI NA SZKRZYNI LUB NA WAŁE I WIĄZE SIE TO Z ROZPOŁOWIENIEM NASTEMPNY PROBLEM TO ŻE NIEMA ON TABLICZKI ZNAMIONOWEJ NA PODWOZIU GDZIE SĄ PODSTAWOWE INF JAK DATA PRODUKCJI MASA ,NR HOMOLOGACJI ITP TYLKO SILNIK POSIADA O NR 4TNA-78UN I CIESZKO DO NIEGO ZNALEĄŚĆ KOMPLET USZCZELEK O TYM RODZAJU NR.CZY MOŻE KTO WIE JAK BY TE SPRAWY ROZWIĄZAĆ