Dzik z silnikiem Isuzu 1,7D
: 30 mar 2017, 18:13
Zakładam ten temat bo za piernika nigdzie nie mogię znależć podobnego wynalazku.
Dlaczego Dzik 21?Bo skrzynia jest tu ciągnikowa.Użytkowałem z silnikiem Fiata 126P ,i było prawie dobrze.Teraz brakuje mu już mocy.Okazyjnie dostałem ,za parę groszy ,Corsę B ,z silnikiem Isuzu 1,7 D.
Całą konstrukcję wykorzystam od tego który mam.Chcę zmienić tylko silnik.No i niestety jest problem.Ten silnik miał immobilajzer.Koledzy z forum doradzili mi co i jak,tzn. wywalić immo przy stacyjce.Usunąć je również przy pompie.Poszło nawet sprawnie.Zawór elektryczny paliwa słychać że działa.Odpowietrzyłem cały układ.Zalałem filtr paliwa,oraz pompę.Dołóżyłem nawet el.pompkię zasilającą filtr paliwa.Niestety na wtryskach nie chce się pojawić paliwo.Co może być tego przyczyną?Czy jakiś dodatkowy zawór?Na fotce są 3 punkty el.sterowania pompy .Nr 2 i 3 ,według podpowiedzi kolegów odłączyłem.Został tylko elektrozawór,podłączony pod stacyjkię.Co jest nie tak?
Dlaczego Dzik 21?Bo skrzynia jest tu ciągnikowa.Użytkowałem z silnikiem Fiata 126P ,i było prawie dobrze.Teraz brakuje mu już mocy.Okazyjnie dostałem ,za parę groszy ,Corsę B ,z silnikiem Isuzu 1,7 D.
Całą konstrukcję wykorzystam od tego który mam.Chcę zmienić tylko silnik.No i niestety jest problem.Ten silnik miał immobilajzer.Koledzy z forum doradzili mi co i jak,tzn. wywalić immo przy stacyjce.Usunąć je również przy pompie.Poszło nawet sprawnie.Zawór elektryczny paliwa słychać że działa.Odpowietrzyłem cały układ.Zalałem filtr paliwa,oraz pompę.Dołóżyłem nawet el.pompkię zasilającą filtr paliwa.Niestety na wtryskach nie chce się pojawić paliwo.Co może być tego przyczyną?Czy jakiś dodatkowy zawór?Na fotce są 3 punkty el.sterowania pompy .Nr 2 i 3 ,według podpowiedzi kolegów odłączyłem.Został tylko elektrozawór,podłączony pod stacyjkię.Co jest nie tak?