Zanabyłem go niedawno w Rzeszowie więc dużo powiedzieć nie mogę.
Jest to najstarsza i najprostsza konstrukcja. Dość popularny traktorek o niedużej mocy -15KM i średnich gabarytach. W porównaniu do innych traktorków o tej mocy jest znacznie większy, ale to nadal zwinny mały traktorek.

Traktorek ma silnik 2-cylindorwy o mocy 15KM. Co ciekawe chłodzony jest wodą, ale nie ma pompy wody. Ważne jest aby stosować bardzo rozwodniony płyn chłodniczy - stężenie do 30% glikolu. Zbyt gęsty płyn może powodować przegrzanie silnika i w konsekwencji awarię.
Posiada on możliwość odprężenia przez uniesienie zaworów co ułatwia odpalanie przy wyładowanym aku.
Jest też świeca żarowa ze zbiornikiem do łatwiejszego dopalania w zimę.
Skrzynia 4 biegi do przodu + 1 do tyłu oraz dwa zakresy prędkości. Łącznie 8 biegów do przodu i 2 do tyłu. Brak jakichkolwiek półautomatów, powershifta, nic. Biegi są dość dziwnie zestawione, bo jest bardzo duża różnica między najszybszym biegiem - 8, a jednym niżej - 7. Pozostałe różnią się miedzy sobą niewiele. Prędkość maxymalna to bieg osoby dorosłej, prędkość normalna (ok 1500obr/min) bardzo szybki chód, trucht.
Podnośnik tylny hydrauliczny sterowany mechanicznie. Brak elektronicznych wynalazków, samopoziomowań itp. Posiada on jedynie sprytny mechanizm który sprzęga położenie dźwigni podnośnika tylnego z jego wysokością. I tak dźwignia w pozycji na maxa do góry skutkuje podniesieniem zaczepu na samą górę. Ustawienie dzwigni w połowie skutkuje podniesieniem zaczepu do połowy. Na maxa w dól - zaczep w dół. I każde położenie pośrednie analogicznie.
Wałek WOM standardowy, z 3 prędkościami obrotów.


