Dzisiaj wreszcie dotarła moja kosiarka, trochę się nagimanstykowałem aby ja poskładać, żadnej instrukcji, śruby nawet na samej kosiarce ledwo poprzykręcane, 3 w transporcie całkiem się rozkręciły, na szczęście była owinięta streczem. Przed zmrokiem zrobiłem próbny przebieg

Zalałem 2 przekładnie olejem przekładniowym do otworu zatkanego śruba na imbus. Napełniłem tawotnicom 2 smarowniczki na wałku kopiującym i 2 smarowniczki na osi wałka bijakowego. Paski były mocno napięte, jutro sprawdzę czy się poluzowały przy tej pracy.
Środkowy punkt zawieszenia dałem luźno śrubę rzymską, ale słyszałem, że powinien być łańcuch?

- bijakowa_03.jpg (51.67 KiB) Przejrzano 7251 razy

- bijakowa_01.jpg (49.81 KiB) Przejrzano 7251 razy
Słabszy traktor nie dał by z nią rady w takich warunkach - silnik przygasa gdy ją uruchamiam w powietrzu na PTO-2.
Teren: zaschnięte łodygi nawłoci, przyduszona śniegiem, długa sucha trawa, krzaczki dzikiej róży, gdzieniegdzie kopiec mrówek
W widocznych warunkach jechałam na środkowym reduktorz nr2 (1-3), PTO-2, 2-3 bieg jazdy i obroty starałem się utrzymać około 2000, chociaż momentami spadały do 1000 - czy tak powinno się z tym narzędziem pracować ??
Zdjęcie tyłu z tzw:odmulaczem, trzeba czyścić gdy TUZ słabo działa - ktoś coś wie dokładniej?

- bijakowa_05.jpg (47.99 KiB) Przejrzano 7251 razy
drugie wpięcie od hydrauliki, pierwsze jest "wspawane" pod maską, ale ciężko zrobić zdjęcie

- bijakowa_04.jpg (40.27 KiB) Przejrzano 7251 razy