Re: Przyczepa Kubota L22
: 03 lut 2014, 16:34
Strasznie sie wszystko poprzęciągał o ale w końcu przyszedł czas i na przyczepkę. Z samą robotą musiałem sie przenieść do pewnego starszego Pana który ma konkretny sprzęt do spawania, bo moja spawarka wielkosci apteczki zasilana z ganiazdka
raczej do tej roboty nie powinna być uźywana.
Zaczynamy !
Starą oś widzieliście w postach powyżej, miałabyć rozcinana- poszerzana etc. Staneło na tym że dostała solidny PRL-owski ceownik 100, zamkniety w profil płaskownikem 10mm. Tak to wygląda już na kołach:
Odległość pomiędzy górna scianką osi a najwyższym punktem koła to 33cm. W tej przestrzeni bedę musiał zmiescić ramę główną, ramę skrzyni wyładowczej i luz równy wysokosci zawiasów. Zależy mi na tym by nie było wolnej przestrzeni pomiędzy ramami.
Dlatego na osi posadowiony zostanie słupek - łącznik o wysokosci ok 13cm, na nim spocznie profil ramy głównej czyli 12cm , dalej luz na zawias 8cm ( a dokładnie luz 6cm plus 2cm podłogi) i kolejne 6cm to krawędz skrzyni wyładowczej.
Zaczynamy !
Starą oś widzieliście w postach powyżej, miałabyć rozcinana- poszerzana etc. Staneło na tym że dostała solidny PRL-owski ceownik 100, zamkniety w profil płaskownikem 10mm. Tak to wygląda już na kołach:
Odległość pomiędzy górna scianką osi a najwyższym punktem koła to 33cm. W tej przestrzeni bedę musiał zmiescić ramę główną, ramę skrzyni wyładowczej i luz równy wysokosci zawiasów. Zależy mi na tym by nie było wolnej przestrzeni pomiędzy ramami.
Dlatego na osi posadowiony zostanie słupek - łącznik o wysokosci ok 13cm, na nim spocznie profil ramy głównej czyli 12cm , dalej luz na zawias 8cm ( a dokładnie luz 6cm plus 2cm podłogi) i kolejne 6cm to krawędz skrzyni wyładowczej.



















