Strona 3 z 14
Re: Kubota B1902
: 08 gru 2015, 20:07
autor: k_sit
Jarek wykonałeś zdjęcia pod siedzeniem. Jest opcja by sterować dźwignią od podnośnika dodatkowym siłownikiem. Trzeba po kombinować z dodatkowym wpięciem w korpus i wyprowadzić przewód do siłownika w przyczepce.
Re: Kubota B1902
: 08 gru 2015, 21:54
autor: Łogrodnik
k-sit tylko czy dźwignia nie ma zbyt małego skoku ?
Nie wiadomo ile oleju po pociągnięciu tłoczy ?
Re: Kubota B1902
: 08 gru 2015, 22:15
autor: k_sit
Czy dźwignia porcje olej? Ona steruje rozdzielaczem , Jedynie może zabraknąć oleju w skrzyni przy dużym siłowniku jedno stronnego działania (pojemność w cm3 ).
Re: Kubota B1902
: 09 gru 2015, 14:43
autor: piotrbpm
Ten model ma wyjście na siłownik dwustronny ,dźwignia sterująca jest po środku skali, w wymuszonej pozycji (jak zwykły rozdzielacz )
W momencie zmiany położenia sterujemy jedną z szybko złączy tj podajemy na nią olej do momentu aż skończy nam się zakres pracy siłownika i zadziała przelew(a druga szybko złączka odbiera olej i kieruję do zbiornika ).Jaki siłownik obsłuży to wyjście jest tylko wyłącznie ograniczone ilością oleju w skrzyni biegów (bo to ten sam olej)
Jedynym wyjściem aby skorzystać z tych złącz jako kiper do przyczepy (czyli chęć skorzystania ze sterowania siłownikiem jednostronnym )
jest podpięcie jednego złącza do siłownika jednostronnego ,a druga do powrotu do skrzyni (zbiornika oleju) .Można wykonać sobie takie obejście i wpinać na szybko złącze .
Re: Kubota B1902
: 09 gru 2015, 16:51
autor: Łogrodnik
Hmmmm, ja myślałem że to daje tyle oleju ile sie dźwigni pociągnie
Człowiek się uczy całe życie !
Re: Kubota B1902
: 10 gru 2015, 21:15
autor: Cadi
Wykonalem zdjecia pod siedzeniem, jest tam jeszcze jakis korek,ale dziwne podejscie do niego

Gdzie tu jest jakies zablokowane wyjscie ?
" piotrbpm" wszystko rozpisal,ale trzeba posiedziec poglowkowac zeby wszystko zrozumiec jak to wykonac

Re: Kubota B1902
: 10 gru 2015, 21:16
autor: Cadi
jeszcze foto
Re: Kubota B1902
: 12 gru 2015, 21:55
autor: k_sit
Fota 3 przedstawia korek wlewu do skrzyni w którym jest odpowietrznik .
Domyślam się iż w miejsce korków można wkręcić krucce , po przestawieniu tej dźwigni byłaby możliwość sterowania dodatkowymi wyjściami .

Re: Kubota B1902
: 15 gru 2015, 07:58
autor: Cadi
piotrbpm pisze:Ten model ma wyjście na siłownik dwustronny ,dźwignia sterująca jest po środku skali, w wymuszonej pozycji (jak zwykły rozdzielacz )
W momencie zmiany położenia sterujemy jedną z szybko złączy tj podajemy na nią olej do momentu aż skończy nam się zakres pracy siłownika i zadziała przelew(a druga szybko złączka odbiera olej i kieruję do zbiornika ).Jaki siłownik obsłuży to wyjście jest tylko wyłącznie ograniczone ilością oleju w skrzyni biegów (bo to ten sam olej)
Jedynym wyjściem aby skorzystać z tych złącz jako kiper do przyczepy (czyli chęć skorzystania ze sterowania siłownikiem jednostronnym )
jest podpięcie jednego złącza do siłownika jednostronnego ,a druga do powrotu do skrzyni (zbiornika oleju) .Można wykonać sobie takie obejście i wpinać na szybko złącze .
zrozumialem tak

---To znaczy w te dwie poznaczone wyjscie-wejscie mozna podlaczyc silownik dwustronny i bedzie dzialal od tej glownej dzwigni ? Tylko ze ona bedzie w pozycji srodkowej kiedy przelaczymy pozycje tej dzwigienki pod siedzeniem ? A dlaczego mialoby zabraknac oleju w skrzyni ? mozna troche wiecej wlac

Re: Kubota B1902
: 27 gru 2015, 14:11
autor: Cadi
Wymienilem w traktorku termostat,teraz normalnie sie nagrzewa,kosztowal 10 euro,produkcji "made in japan"

.Za kilka dni wloze foto przyczepki,bo juz cos niecos wykombinowalem,teraz zostanie tylko podebranie cylindra.