Strona 2 z 4
Re: Ładowacz czołowy TUR - ciekawe konstrukcje.
: 24 lut 2014, 09:48
autor: marekspectra
Re: Ładowacz czołowy TUR - ciekawe konstrukcje.
: 26 lut 2014, 19:30
autor: tomek1
Re: Ładowacz czołowy TUR - ciekawe konstrukcje.
: 27 lut 2014, 08:34
autor: marekspectra
Tomek, daj kontakt do goscia.
Ten tur rzeczywiascie jest inny spędziłem troche czasu "studjując " jak to działa....
Fajnie że zrobiłeś te fotki i je tu zapodałeś....
Generalnie to fajnie by było gdybyśmy na forum wklejali fotki ciekawych znaleźisk (vide kabina)
Re: Ładowacz czołowy TUR - ciekawe konstrukcje.
: 27 lut 2014, 09:39
autor: tomek1
Witam !
Marku podaję nr tel. 604263002
Stawiszcze 33
98-200 Sieradz
przy trasie nr 14
Pozdrawiam , Tomek !
Re: Ładowacz czołowy TUR - ciekawe konstrukcje.
: 27 lut 2014, 21:30
autor: toku74
No też go studiuję i wychodzi mi, że ma główną ramę przed osią przednią. Może coś źle widzę?
Re: Ładowacz czołowy TUR - ciekawe konstrukcje.
: 27 lut 2014, 21:56
autor: k_sit
To jest zamocowanie łukowe {przód i środek nad osią przednią } na górze uchwyt na ramię i siłownik . Siły rozkładają się równo działając na ramę .
Re: Ładowacz czołowy TUR - ciekawe konstrukcje.
: 27 lut 2014, 22:02
autor: toku74
To to mocowanie mojego może się sprawdzi. Też jest nad osią. Przerabiam swój zawias. Potem fotki wrzucę.
Re: Ładowacz czołowy TUR - ciekawe konstrukcje.
: 27 lut 2014, 22:31
autor: k_sit
Toku twój musiał by byś mocowany w osi zawiasu gdyż masz cięższy przód .
Re: Ładowacz czołowy TUR - ciekawe konstrukcje.
: 27 lut 2014, 22:38
autor: toku74
No w osi to ni dy rydy. Ale po wzmocnieniu zawiasu dorobię dodatkowe wsporniki. Bedą najbliżej "łamania" jak się u mnie da. Zresztą ten zawias to porażka. Oryginał pęka, pruje się, a przekładnia oryginał to już w ogóle dno. Na samym początku jak go kupiłem to musiałem go spawać. Poprawiłem tylko oryginalne spway i pęknięcia. Teraz to mu doje.ałem żelastwa. Dam opis z fotkami w dziale z TZ4K50 by TOKU.
Re: Ładowacz czołowy TUR - ciekawe konstrukcje.
: 28 lut 2014, 08:13
autor: k_sit
Toku wspominałeś też o zamianie zwolnic wtedy oś przednia przesunie się do przodu a ciężar silnika do tyłu ,faktem jest pogorszenie skręty ale masz "równiej" obciążone koła.