Strona 2 z 2

Re: Witam

: 17 mar 2017, 18:44
autor: murek35
Tak już postanowione.Diesel.Poza tym ty miałeś 125P ,a ja 126 .Rożnica w chłodzeniu.Skrzynia od dzika jest super,tyle że ma lewe obroty na WOM-ie.
Pozdrawiam :D

Re: Witam

: 17 mar 2017, 20:21
autor: emek650
.Rożnica w chłodzeniu.Skrzynia od dzika jest super,tyle że ma lewe obroty na WOM-ie.
Jaka różnica w chłodzeniu???, z fiata 125 miałem skrzynię biegów (drugą), silnik z malucha, widać dokładnie na zdjęciu.
Skrzynia średnio super, przystosowana do silnika 9 KM, jak założysz 60 KM, może być problem z dyfrem,proponuję od razu sprawdzić luzy na mech różnicowym, ew. wyregulować, to najsłabszy punkt tej skrzyni.

Re: Witam

: 19 mar 2017, 19:45
autor: murek35
Tu masz rację.Musze sprawdzić tę skrzynię,ale nigdy nie miałem problemów.One są b.twarde.Kolega ma na silniku od F126,już ze 20 lat,i nic się nie dzieje.Ale masz rację dyfer warto sprawdzić. :!:
Po co dawałeś drógą skrzynię od F`125?
Tak przy okazji,parę ładnych lat zajmowałem się naprawą sprzętu spalinowego,piły kosiarki itd. oraz motocyklami 2 T.Własciwie to dopiero od roku tego nie robię ze względu na problemy z kręgosłupem.Jeśli ktoś będzie potrzebował pomocy,to chętnie pomogę.

Re: Witam

: 20 mar 2017, 22:01
autor: emek650
Edytuj post (pisaczek w prawym rogu) i uzupełniaj o kolejne zdania, nie piszemy postów pod własnymi postami.
Po co dawałeś drógą skrzynię od F`125?
-żeby uzyskać dodatkowe przełożenie (wolniej a "mocniej")
-żeby móc zmieniać biegi podczas jazdy (skrzynia synchronizowana)
-żeby było wygodniej, lewarek przed sobą a nie za plecami lub pod siedzeniem
Ogólnie skrzynia fita robiła za główną, a "dzikowa" za reduktor, z tą "twardością" tych skrzyń to nie do końca prawda, za oryginalny zestaw , talerz+atak trzeba dać 800-1000zł, są bardzo poszukiwane, i jak już wspominałem to najsłabsze ogniwo traktorka.