Re: Kubota L4150D piotrbpm
: 09 lut 2017, 20:24
Pierwsza mała usterka do naprawy to obluzowany aluminiowy króciec od obudowy filtra paliwa .
Z tym problemem radziłem już sobie w FX335D ,wystarczył płynny metal i całość skleiło się bardzo dobrze .

Przy okazji walczyłem w dość spartańskich warunkach z przewodami paliwowymi ,wymieniłem wszystko co było stare i cieknące ,zainwestowałem też w dobre opaski zaciskowe na śrubę .
Krótki filmik z tej imprezy
https://youtu.be/zl7CVi2n_QI
Rzeczy które musiałem poprawić z elektryki to palenie z kluczyka .Ktoś ominął wyłącznik krańcowy pedału sprzęgła tak nie udolnie że była przerwa i stacyjka nie podawała prądu na rozrusznik .Po naprostowaniu wspornika do krańcówki zalutowałem nowe końcówki ,wyrzuciłem głupi przycisk zrobiony prowizorycznie do palenia i palenie ze stacyjki powróciło do łask
Niestety gaszenie z kluczyka nie działa ponieważ uszkodziła się cewka przy pompie do poruszania dźwignią ,na szczęście został jeszcze dźwignia (drut) do gaszenia
https://youtu.be/kimQq7JXxxg
Zabrałem się też za wymianę oleju przekładniowo -hydraulicznego.Zakupiłem 2x20L agro utto platinum który w specyfikacji podobno zastępuję utto kuboty .Niestety filtr zakupiony firmy WIX okazał się nie do końca zamiennikiem który pasuję jak ulał
Problemem jest wystający nypel w korpusie gdzie wkręcamy filtr ,okazało się że oryginał filtr ma gwint lekko schowany w sobie i dzięki temu nypel z miejscem na klucz do odkręcenia mieści się bez problemu .Filtr WIX ma gwint w sobie tylko lekko schowany w sobie co skutkuję tym że nie można go głęboko wkręcić ,chałupniczo poradziłem sobie tak że dałem pod oryginalną uszczelkę gruby oring i jest ok .Jeśli chodzi o resztę wymiarów i filtracje na poziomie um10 jest ok .
https://youtu.be/gjCeoO1fXMs
Z tym problemem radziłem już sobie w FX335D ,wystarczył płynny metal i całość skleiło się bardzo dobrze .
Przy okazji walczyłem w dość spartańskich warunkach z przewodami paliwowymi ,wymieniłem wszystko co było stare i cieknące ,zainwestowałem też w dobre opaski zaciskowe na śrubę .
Krótki filmik z tej imprezy
https://youtu.be/zl7CVi2n_QI
Rzeczy które musiałem poprawić z elektryki to palenie z kluczyka .Ktoś ominął wyłącznik krańcowy pedału sprzęgła tak nie udolnie że była przerwa i stacyjka nie podawała prądu na rozrusznik .Po naprostowaniu wspornika do krańcówki zalutowałem nowe końcówki ,wyrzuciłem głupi przycisk zrobiony prowizorycznie do palenia i palenie ze stacyjki powróciło do łask
Niestety gaszenie z kluczyka nie działa ponieważ uszkodziła się cewka przy pompie do poruszania dźwignią ,na szczęście został jeszcze dźwignia (drut) do gaszenia
https://youtu.be/kimQq7JXxxg
Zabrałem się też za wymianę oleju przekładniowo -hydraulicznego.Zakupiłem 2x20L agro utto platinum który w specyfikacji podobno zastępuję utto kuboty .Niestety filtr zakupiony firmy WIX okazał się nie do końca zamiennikiem który pasuję jak ulał
Problemem jest wystający nypel w korpusie gdzie wkręcamy filtr ,okazało się że oryginał filtr ma gwint lekko schowany w sobie i dzięki temu nypel z miejscem na klucz do odkręcenia mieści się bez problemu .Filtr WIX ma gwint w sobie tylko lekko schowany w sobie co skutkuję tym że nie można go głęboko wkręcić ,chałupniczo poradziłem sobie tak że dałem pod oryginalną uszczelkę gruby oring i jest ok .Jeśli chodzi o resztę wymiarów i filtracje na poziomie um10 jest ok .
https://youtu.be/gjCeoO1fXMs