Rama kopaczki połamana w tym samym miejscu co poprzednio
tyle że po drugiej stronie.
Mail do producenta z reklamacją i natychmiastowa reakcja
pomimo, że kopaczka z 2016 roku z roczną gwarancją to bez żadnych
zbędnych dyskusji poprosili o adres i wysłali mi nową ramę.
Podobno wzmocniona , ale cienko to widzę . 1 mm więcej na profilu nie za wiele pomoże.
Błąd jest w samym założeniu aby w tym miejscu zastosować profil.
Na szczęście teraz zostaje mi ta uszkodzona rama którą w wolnym czasie
poddam odpowiedniej modyfikacji.
Myślę, że moje perypetie z tym sprzętem pozwolą innym na zastanowienie się czy
warto wtopić dwa tysie w wątpliwej jakości kopaczkę.
Muszę jeszcze raz zaznaczyć , że serwis firmy Bomet kolejny raz reaguje szybko i
stara się sprostać wymaganiom klienta. To coraz rzadsza cecha w sektorze reklamacji.
