Kubota B1902
Re: Kubota B1902
Jarek wykonałeś zdjęcia pod siedzeniem. Jest opcja by sterować dźwignią od podnośnika dodatkowym siłownikiem. Trzeba po kombinować z dodatkowym wpięciem w korpus i wyprowadzić przewód do siłownika w przyczepce.
Re: Kubota B1902
k-sit tylko czy dźwignia nie ma zbyt małego skoku ?
Nie wiadomo ile oleju po pociągnięciu tłoczy ?
Nie wiadomo ile oleju po pociągnięciu tłoczy ?
Re: Kubota B1902
Czy dźwignia porcje olej? Ona steruje rozdzielaczem , Jedynie może zabraknąć oleju w skrzyni przy dużym siłowniku jedno stronnego działania (pojemność w cm3 ).
Re: Kubota B1902
Ten model ma wyjście na siłownik dwustronny ,dźwignia sterująca jest po środku skali, w wymuszonej pozycji (jak zwykły rozdzielacz )
W momencie zmiany położenia sterujemy jedną z szybko złączy tj podajemy na nią olej do momentu aż skończy nam się zakres pracy siłownika i zadziała przelew(a druga szybko złączka odbiera olej i kieruję do zbiornika ).Jaki siłownik obsłuży to wyjście jest tylko wyłącznie ograniczone ilością oleju w skrzyni biegów (bo to ten sam olej)
Jedynym wyjściem aby skorzystać z tych złącz jako kiper do przyczepy (czyli chęć skorzystania ze sterowania siłownikiem jednostronnym )
jest podpięcie jednego złącza do siłownika jednostronnego ,a druga do powrotu do skrzyni (zbiornika oleju) .Można wykonać sobie takie obejście i wpinać na szybko złącze .
W momencie zmiany położenia sterujemy jedną z szybko złączy tj podajemy na nią olej do momentu aż skończy nam się zakres pracy siłownika i zadziała przelew(a druga szybko złączka odbiera olej i kieruję do zbiornika ).Jaki siłownik obsłuży to wyjście jest tylko wyłącznie ograniczone ilością oleju w skrzyni biegów (bo to ten sam olej)
Jedynym wyjściem aby skorzystać z tych złącz jako kiper do przyczepy (czyli chęć skorzystania ze sterowania siłownikiem jednostronnym )
jest podpięcie jednego złącza do siłownika jednostronnego ,a druga do powrotu do skrzyni (zbiornika oleju) .Można wykonać sobie takie obejście i wpinać na szybko złącze .
https://www.youtube.com/user/piotrbpm/videos
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
Re: Kubota B1902
Hmmmm, ja myślałem że to daje tyle oleju ile sie dźwigni pociągnie
Człowiek się uczy całe życie !
Człowiek się uczy całe życie !
Re: Kubota B1902
Wykonalem zdjecia pod siedzeniem, jest tam jeszcze jakis korek,ale dziwne podejscie do niego
Gdzie tu jest jakies zablokowane wyjscie ?
" piotrbpm" wszystko rozpisal,ale trzeba posiedziec poglowkowac zeby wszystko zrozumiec jak to wykonac

" piotrbpm" wszystko rozpisal,ale trzeba posiedziec poglowkowac zeby wszystko zrozumiec jak to wykonac
Re: Kubota B1902
Fota 3 przedstawia korek wlewu do skrzyni w którym jest odpowietrznik .
Domyślam się iż w miejsce korków można wkręcić krucce , po przestawieniu tej dźwigni byłaby możliwość sterowania dodatkowymi wyjściami .

Domyślam się iż w miejsce korków można wkręcić krucce , po przestawieniu tej dźwigni byłaby możliwość sterowania dodatkowymi wyjściami .
Re: Kubota B1902
zrozumialem takpiotrbpm pisze:Ten model ma wyjście na siłownik dwustronny ,dźwignia sterująca jest po środku skali, w wymuszonej pozycji (jak zwykły rozdzielacz )
W momencie zmiany położenia sterujemy jedną z szybko złączy tj podajemy na nią olej do momentu aż skończy nam się zakres pracy siłownika i zadziała przelew(a druga szybko złączka odbiera olej i kieruję do zbiornika ).Jaki siłownik obsłuży to wyjście jest tylko wyłącznie ograniczone ilością oleju w skrzyni biegów (bo to ten sam olej)
Jedynym wyjściem aby skorzystać z tych złącz jako kiper do przyczepy (czyli chęć skorzystania ze sterowania siłownikiem jednostronnym )
jest podpięcie jednego złącza do siłownika jednostronnego ,a druga do powrotu do skrzyni (zbiornika oleju) .Można wykonać sobie takie obejście i wpinać na szybko złącze .
Re: Kubota B1902
Wymienilem w traktorku termostat,teraz normalnie sie nagrzewa,kosztowal 10 euro,produkcji "made in japan"
.Za kilka dni wloze foto przyczepki,bo juz cos niecos wykombinowalem,teraz zostanie tylko podebranie cylindra.
