Kubota B1902

Awatar użytkownika
k_sit
Posty: 1735
Rejestracja: 29 sty 2014, 20:16
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Re: Kubota B1902

Post autor: k_sit » 08 gru 2015, 20:07

Jarek wykonałeś zdjęcia pod siedzeniem. Jest opcja by sterować dźwignią od podnośnika dodatkowym siłownikiem. Trzeba po kombinować z dodatkowym wpięciem w korpus i wyprowadzić przewód do siłownika w przyczepce.

Awatar użytkownika
Łogrodnik
Posty: 219
Rejestracja: 14 sty 2015, 18:05

Re: Kubota B1902

Post autor: Łogrodnik » 08 gru 2015, 21:54

k-sit tylko czy dźwignia nie ma zbyt małego skoku ?
Nie wiadomo ile oleju po pociągnięciu tłoczy ?

Awatar użytkownika
k_sit
Posty: 1735
Rejestracja: 29 sty 2014, 20:16
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Re: Kubota B1902

Post autor: k_sit » 08 gru 2015, 22:15

Czy dźwignia porcje olej? Ona steruje rozdzielaczem , Jedynie może zabraknąć oleju w skrzyni przy dużym siłowniku jedno stronnego działania (pojemność w cm3 ).

Awatar użytkownika
piotrbpm
Posty: 1965
Rejestracja: 03 lut 2013, 12:02
Lokalizacja: Nałęczów

Re: Kubota B1902

Post autor: piotrbpm » 09 gru 2015, 14:43

Ten model ma wyjście na siłownik dwustronny ,dźwignia sterująca jest po środku skali, w wymuszonej pozycji (jak zwykły rozdzielacz )
W momencie zmiany położenia sterujemy jedną z szybko złączy tj podajemy na nią olej do momentu aż skończy nam się zakres pracy siłownika i zadziała przelew(a druga szybko złączka odbiera olej i kieruję do zbiornika ).Jaki siłownik obsłuży to wyjście jest tylko wyłącznie ograniczone ilością oleju w skrzyni biegów (bo to ten sam olej)
Jedynym wyjściem aby skorzystać z tych złącz jako kiper do przyczepy (czyli chęć skorzystania ze sterowania siłownikiem jednostronnym )
jest podpięcie jednego złącza do siłownika jednostronnego ,a druga do powrotu do skrzyni (zbiornika oleju) .Można wykonać sobie takie obejście i wpinać na szybko złącze .
https://www.youtube.com/user/piotrbpm/videos
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F

Awatar użytkownika
Łogrodnik
Posty: 219
Rejestracja: 14 sty 2015, 18:05

Re: Kubota B1902

Post autor: Łogrodnik » 09 gru 2015, 16:51

Hmmmm, ja myślałem że to daje tyle oleju ile sie dźwigni pociągnie :lol: :lol: :lol:
Człowiek się uczy całe życie !

Awatar użytkownika
Cadi
Posty: 62
Rejestracja: 06 gru 2015, 11:59

Re: Kubota B1902

Post autor: Cadi » 10 gru 2015, 21:15

Wykonalem zdjecia pod siedzeniem, jest tam jeszcze jakis korek,ale dziwne podejscie do niego :?: Gdzie tu jest jakies zablokowane wyjscie ?

" piotrbpm" wszystko rozpisal,ale trzeba posiedziec poglowkowac zeby wszystko zrozumiec jak to wykonac :? :?:

Awatar użytkownika
Cadi
Posty: 62
Rejestracja: 06 gru 2015, 11:59

Re: Kubota B1902

Post autor: Cadi » 10 gru 2015, 21:16

jeszcze foto

Awatar użytkownika
k_sit
Posty: 1735
Rejestracja: 29 sty 2014, 20:16
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Re: Kubota B1902

Post autor: k_sit » 12 gru 2015, 21:55

Fota 3 przedstawia korek wlewu do skrzyni w którym jest odpowietrznik .
Domyślam się iż w miejsce korków można wkręcić krucce , po przestawieniu tej dźwigni byłaby możliwość sterowania dodatkowymi wyjściami .
Obrazek

Awatar użytkownika
Cadi
Posty: 62
Rejestracja: 06 gru 2015, 11:59

Re: Kubota B1902

Post autor: Cadi » 15 gru 2015, 07:58

piotrbpm pisze:Ten model ma wyjście na siłownik dwustronny ,dźwignia sterująca jest po środku skali, w wymuszonej pozycji (jak zwykły rozdzielacz )
W momencie zmiany położenia sterujemy jedną z szybko złączy tj podajemy na nią olej do momentu aż skończy nam się zakres pracy siłownika i zadziała przelew(a druga szybko złączka odbiera olej i kieruję do zbiornika ).Jaki siłownik obsłuży to wyjście jest tylko wyłącznie ograniczone ilością oleju w skrzyni biegów (bo to ten sam olej)
Jedynym wyjściem aby skorzystać z tych złącz jako kiper do przyczepy (czyli chęć skorzystania ze sterowania siłownikiem jednostronnym )
jest podpięcie jednego złącza do siłownika jednostronnego ,a druga do powrotu do skrzyni (zbiornika oleju) .Można wykonać sobie takie obejście i wpinać na szybko złącze .
zrozumialem tak :) ---To znaczy w te dwie poznaczone wyjscie-wejscie mozna podlaczyc silownik dwustronny i bedzie dzialal od tej glownej dzwigni ? Tylko ze ona bedzie w pozycji srodkowej kiedy przelaczymy pozycje tej dzwigienki pod siedzeniem ? A dlaczego mialoby zabraknac oleju w skrzyni ? mozna troche wiecej wlac :)

Awatar użytkownika
Cadi
Posty: 62
Rejestracja: 06 gru 2015, 11:59

Re: Kubota B1902

Post autor: Cadi » 27 gru 2015, 14:11

Wymienilem w traktorku termostat,teraz normalnie sie nagrzewa,kosztowal 10 euro,produkcji "made in japan" 8-) .Za kilka dni wloze foto przyczepki,bo juz cos niecos wykombinowalem,teraz zostanie tylko podebranie cylindra.

ODPOWIEDZ