Plan podłączenia jest taki
-wpiąć się do cienkiej rurki od pompy, podłączyć z wejsciem P w nowym rozdz.
- z now. rozdzielacza wyjście N poprzez tuleje ciśnieniową połączyć ze starym dzielnikiem od TUZ
- z nowego rozdz. wyjście T wyprowadzić olej do skrzyni poprzez korek.
Pierwotnie podłączenie myślałem zrobić:
- wykręcając śrubę mocująca, cienką rurkę od pompy, w star. rozdz.
- zastąpić ją dłuższą ( razem dwa przewody zakończone oczkiem) Tylko do którego korka w star. rozdz. podłączyć go z nowym rozdz. "N" ?

aby nie ciąć rurki
- odprowadzenie oleju do skrzyni, szukałem korka (narazie poza spustowym). Jest łącznik gumowy (chyba amortyzujacy rurę powrotną) idąca ze skrzyni do pompy, z dwóch stron filtru.
Z tyłu TUZ jest również, wyprowadzenie na cienki przewód, do odpowietrzenia.
Wychodzi pewnie na korek spustowy.
Co myślicie, nad takim rozwiązaniem ?
Poniżej zdjęcia:
https://zapodaj.net/7f2076fb3d93c.jpg.html
https://zapodaj.net/423989efc2ee5.jpg.html
https://zapodaj.net/8e4db35399428.jpg.html
https://zapodaj.net/38e6ee62249a5.jpg.html
https://zapodaj.net/6d88489069548.jpg.html
https://zapodaj.net/18f50ed27592d.jpg.html
https://zapodaj.net/40da4c4291a6d.jpg.html